تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال بخش صمت گلستان

حسن زاده از تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال بخش صمت گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، «درویش علی حسن زاده» گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد، بخش صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در سال ۱۴۰۰ موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده است.

 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در سال گذشته سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان متعهد به ایجاد ١٠ هزار و ١٠٠ شغل از مجموع ٣٠ هزار شغل پیش بینی شده برای کل استان بود که در پایان موفق به ثبت ١٠ هزار و ۴۵٧  شغل شد.

 

وی ادامه داد: بر این اساس بخش صنعت، معدن و تجارت استان موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده در سامانه رصد طی سال ۱۴۰۰ شده است.

 

حسن زاده اظهارداشت: بر اساس هدف پیش بینی شده، طی سال گذشته سهم بخش صنعت، معدن و تجارت از کل اشتغال پیش بینی شده استان ۳۳.۶۷ درصد بود که در نهایت ۳۴.۸۶ درصد از اشتغال ایجاد شده در استان توسط این بخش محقق شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده، با تلاش و همتی مضاعف و حرکت به سمت تحقق شعار سال، گام بلندی به سمت رفع معضل بیکاری در استان برداریم.

 

کد خبر 1160792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha