تحقق شعار سال در گرو کار جهادی و تلاش دو چندان است

آخوند فرهمند گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند که برای تحقق آن باید دوچندان و جهادی کار کرد.

آخوند «عبدالجلیل فرهمند» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک آغاز سال نو گفت: نامگذاری‌هایی که صورت می‌گیرد تنها به این معنا نیست مختص‌‌ همان سال باشد بلکه همه آن‌ها به عنوان مبنایی برای سالهای آینده است و این نامگذاری‌ها در هر سال تکمیل کننده سالهای گذشته است.

 

کارشناس علوم دینی با تاکید بر ضرورت هم افزایی، کار جهادی و تلاش مضاعف جهت تحقق شعار ملی سال، تصریح کرد: تحقق جهاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و دست یابی به اهداف این شعار در گرو وحدت و همدلی مردم، دولت و مسئولین است.

 

وی افزود: مخاطبان این شعار همه مردم و مسئولان هستند و هیچکس نمی‌تواند بگوید که این شعار شامل وی نمی‌شود و همه کسانی که در کشور به نحوی فعال هستند باید خود را مخاطب این شعار بدانند.

 

آخوند فرهمند با تاکید بر اینکه شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات یکی از موارد مورد توجه در بحث تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، گفت: عزت، عظمت و اقتدار روزافزون ملت ایران با همدلی و همراهی ادامه خواهد داشت و از مسئولان می‌خواهم تا تلاش خود را برای تحقق شعار سال مضاعف کنند.

 

کد خبر 1160802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha