قوانین مزاحم و مخل امنیت سرمایه گذاری را برطرف کنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری و افزایش شاخص های اقتصادی در کشور باید از مهمترین اولویت های کشور باشد، گفت: قوانین مزاحم و مخل امنیت سرمایه گذاری را برطرف کنیم.

احسان ارکانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی شبستان با اشاره به مهمترین اولویت های سال ۱۴۰۱ گفت: مهمترین اولویت کشور امسال بحث اقتصاد است اقتصاد عام شامل بحث‌تولید،بهبود فضای کسب وکار و  کارآفرینی، کاهش نرخ تورم که همه را اذیت می کند، کاهش نرخ بیکاری و افزایش شاخص های اقتصادی در کشور است.

 

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات اظهار کرد: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم الان دچار مشکل است امیدواریم در سال۱۴۰۱بازخوردهای اقدامات اصلاحی که در حوزه اقتصادی همانند تعریف پایه های مالیاتی جدید انجام می شود شاهد بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشیم.

 

وی ادامه داد: طبق قانون بودجه امسال از خانه های خالی ،خانه های لوکس و هنرمندانی که درآمدهای میلیاردی داشتند مالیات دریافت می شود که می توانیم با این اقدامات درآمدهای کاهش یافته از فروش نفت را جبران کنیم و در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری رونقی اتفاق بیفتد.

 

ارکانی خاطر نشان کرد: ما باید امسال قوانین مزاحم و مخل امنیت سرمایه گذاری را برطرف کنیم. قانون بهبود فضای کسب وکار اجرایی شود چرا که این قانون به بهبود فضای کسب و کار کمک می کند و امیدواریم خروجی این اقدامات در سال۱۴۰۱ به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کند.

کد خبر 1160815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha