پذیرش بیش از ۲ هزار خانوار در مراکز اسکان نوروزی و خانه های معلم قزوین

سیاهکلی مرادی گفت: طی هفته اول تعطیلات نوروزی یک هزار و ۹۲۱ خانوار در مراکز اسکان نوروزی و ۲۳۲ خانوار در ۲ خانه معلم شهر قزوین پذیرش شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در خصوص پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان بیان کرد: طی هفته اول تعطیلات نوروزی یک هزار و ۹۲۱ خانوار در مراکز اسکان نوروزی و ۲۳۲ خانوار در ۲ خانه معلم شهر قزوین پذیرش شدند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ۴۵۰ کلاس درس در مدارس استان قزوین به همراه ۲ مجموعه رفاهی و آموزشی در شهر قزوین به منظور اسکان مسافران نوروزی آماده و تجهیز شده است.

 

وی اضافه کرد: پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی از ۲۸ اسفند سال گذشته شروع شده و تا پایان روز ۱۲ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد  داشت.

 

سیاهکلی مرادی اعلام کرد: طی یک هفته گذشته با تلاش شبانه روی همکارات در ستادهای اسکان و نظارت های مستمر سعی کرده ایم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط مناسبی را با توجه به امکانات موجود برای مهمانان عزیز فراهم کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور مسافران نوروزی از استان های مختلف کشور در مراکز اسکان نوروزی استان قزوین فرصت و ظرفیت مناسبی برای معرفی جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگ استان است که لازم است در این زمینه با همکاری نهادهای مختلف برنامه ریزی و اقدامات موثری صورت پذیرد.

 

کد خبر 1160883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha