اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاكسازي نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: مأموران در این طرح ۱۳ معتاد را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا شاهوردی» امروز (۸ فروردین) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان بیرجند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرایی کردند.

 


وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، پاتوق معتادان را در شهرستان بیرجند شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آن ها شدند.

 


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بيان داشت: مأموران در بازرسی از پاتوق های معتادان 13 نفر مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند که با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترك اعتیاد معرفی شدند.

 


سرهنگ شاهوردی در ادامه این طرح خاطرنشان کرد: طرح ارتقای امنيت اجتماعي همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده از فعاليت مشكوك به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

 

 

 

کد خبر 1160885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha