نقطه اصلی تمرکز حملات دشمن  در حوزه فرهنگ است

صفدری، گفت: بستر اصلی رشد و پیشرفت یک کشور در حوزه فرهنگ است و نقطه اصلی تمرکز حملات دشمن در این حوزه است.

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در حملات خود تنوع داشته و گاهی در حوزه نظامی و گاهی اقتصادی و تحریم ها تمرکز کرده‌اند، اما حوزه ای که همیشه پای ثابت بوده و همواره از آن برای ضربه به کشورمان استفاده کرده‌اند، حوزه فرهنگ است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: تعابیر مختلفی در حوزه فرهنگ وجود دارد، از جمله اینکه فرهنگ کالبد و روح یک جامعه است و کارگردانی پیشرفت و امید به آینده در همه حوزه ها است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: شأن هنر، سیاسی نیست و خلاف شأن فرهنگ است که نگاه سیاسی به آن شود و  عمق بخشیدن و رشد دادن بن مایه‌های فرهنگی را در استان به عنوان اولویت اول با تلاش اهالی فرهنگ استان در پیش خواهیم گرفت،

 

 

صفدری تصریح کرد: دفاع و نبرد در جنگ فرهنگی بر همگان لازم است و باید در این مسیر طلاب با توانمندسازی در عرصه فرهنگی حضور پیدا کرده و تاثیرگذاری خود را در سطح جامعه نشان دهند.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان از راه‌ های فرهنگی به دنبال سست کردن پایه‌ های اعتقادی جوانان هستند و این وظیفه ماست که جوان ها را از این هجمه با خبر کنیم.

کد خبر 1160923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha