جهاد تبیین مهم‌‌ترین راهکار در برابر توطئه دشمنان در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است

سرهنگ مهجوری گفت: جهاد تبیین مهم‌‌ترین راهکار در برابر توطئه دشمنان در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین دیدار نوروزی با جانبازان سرافراز دفاع مقدس استان مرکزی، ضمن تقدیر از رشادت ها و از خودگذشتگی جانبازان سرافراز ایران اسلامی، گفت: جانبازان با حضور به موقع و آگاهانه در جبهه های حق علیه باطل و ایستادگی در برابر کفر جهانی برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی نگاشتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه جانبازان با ایثار و ازخودگذشتگی کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشتند، افزود: این ایثار و از خودگذشتگی سربلندی،امنیت و عزت ایران اسلامی را به همراه داشت.

 

وی با تاکید بر اینکه همه افراد جامعه باید قدر دان این ایثار و از خودگذشتگی جانبازان سرافزار و خانواده شهدا و ایثارگران باشیم بیان کرد: تکریم جانبازان و ایثارگران و خدمت صادقانه و بی منت به آنها از وظایف مهم مسئولین است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مسئولان باید با الگو گیری از ایثار رزمندگان در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی گام بردارند، گفت: جانبازان به عنوان الگوهای کامل ملت ایران با حضور به موقع و بصیرانه خود در صحنه های مختلف سربلند و موفق بیرون آمدند و امروز گنجینه خاطرات و تجربیات جانبازان و ایثارگران باید به خوبی به نسل جوان جامعه منتقل شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: جهاد تبیین مهمترین راهکار در برابر توطئه دشمنان در تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس است و نسل جوان و همه مسئولین باید از جانبازان به عنوان گنجینه های نظام اسلامی و سندهای زنده ایثار و شهادت ملت ایران بهره مند شوند.

 

مهجوری فرهنگ دفاع مقدس را برگرفته از حماسه عاشورا دانست و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران با ادامه مسیر شهدای کربلا حماسه های بزرگی آفریدند و امروز ادامه مسیر شهدا تحول آفرین است.

 

گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه اراک ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهیدان والامقام ابوالفضل عابدی و حسن طاهری با آنها دیدار و گفتگو کرد و همچنین با جانبازان سرافراز آقایان حاج محمود عنایتی، علی اصغر عسگری، جانباز نابینا محمودی و قنبرعلی دولت آبادی دیدار و از آنها تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 1160967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha