اصحاب رسانه نقد را از فرماندار شروع کنند

فرماندار فاروج گفت: اصحاب رسانه شهرستان، نقد منصفانه را از فرماندار آغاز و با معرفی توانمندی های شهرستان مسیر توسعه را هموار کنند.

«عبدالرضا فرزانه» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: نقد منصفانه با رعایت اخلاق رسانه ای معنا پیدا می کند و به برطرف شدن نقص ها و ارتقا یافتن کمک می کند.

 

 

فرماندار فاروج با تاکید بر اینکه نباید در یک برنامه چند ساعته رسانه فقط  به پوشش یک تا چند دقیقه بسنده کند، بیان کرد: ضعف روابط عمومی در دستگاه های شهرستان مشهود است که باید اصلاح شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه اگر ارتباط روابط عمومی ها اصلاح و در مسیر درست هدایت شود، عنوان کرد: با این روند، اطلاع رسانی برای روشن شدن اذهان عمومی آسان تر می شود.

 

 

فرماندار فاروج گفت: مسئولان روابط عمومی  با حرکت در این مسیر می تواند مشاوران خوبی برای مدیران و انتقال دهندگان شایسته ای برای اخبار صحیح باشند.

 

 

وی ناهماهنگی، ضعف و کارشکنی ناشی از اغراض سیاسی و جناحی را ظلم به مردم عنوان کرد و گفت: اختلاف های اداری ناشی از این موارد آسیب مستقیمش به مردم می رسد و مانع از آبادانی و پیشرفت است.

 

 

فرزانه، رتبه اول داشتن در بسیاری از حوزه ها در سطح استان و ظرفیت رسیدن به جایگاه اول در سایر بخش ها را امتیاز شهرستان برشمرد و بیان کرد: داشتن بالاترین نرخ در باسوادی در سطح استان یا قطب تولید بسیاری از محصولات بودن ظرفیت هایی است که نباید به آسانی از کنار آن گذشت.

 

 

وی گفت: تلاش صادقانه همه مجموعه دستگاه ها اهرم موثر در مسیر توسعه شهرستان است که امیدواریم از همین ابتدای سال سرلوحه کارمان قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1160972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha