شورای شهر مسائل شرعی را در نظر بگیرند/ بیکاری جوانان را جدی بگیرید

موسوی اصفهانی با بیان اینکه عقیده و ایمان جوانان در خطر است، گفت: معضل بیکاری به این موضوع تا حدودی دامن می‌زند و مسئولان باید در این زمینه چاره اندیشی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، سید مصطفی موسوی اصفهانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: برخی از مسائل شرعی در شوراها خیلی روشن و شفاف نیست و اعضا باید مواظب باشند در اجرای امور، دین و آخرت خود را دچار خدشه نکنند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: الزامات شرعی را در تمامی موضوعات ملاک نظر قرار دهید و پیش از هر نوع تصمیم‌گیری و انجام امور، درباره مسائل شرعی موضوعات کسب تکلیف کرده و هرگز عجله نکنید.

حجت الاسلام موسوی گفت: در تصمیم‌گیری مسائل مهم بسیار دقت کنید تا فرصت سوزی نشود و امروز مهم ترین مسائل کشور و استان همدان، بیکاری جوانان است که باید هر چه سریعتر برای آن چاره اندیشی شود.

مدیر حوزه علمیه استان همدان افزود: اگر مدیریت شهری بر اساس قانون و شرع می‌تواند در زمینه کاهش بیکاری اقدامی داشته باشد؛ حتما ورود کند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: با بی‌عدالتی در حوزه مباحث مختلف به شدت مخالفیم و باید در این زمینه قدم‌های جدی و اثرگذاری برداشته شود.

وی با بیان اینکه عقیده و ایمان جوانان در خطر است، گفت: معضل بیکاری در جامعه به این موضوع تا حدودی دامن می‌زند و مسئولان باید در این زمینه چاره اندیشی داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: آموزش، کنترل و هدایت مسائل فرهنگی در استان همدان بسیار حائز اهمیت است و باید در حوزه مباحث اعتقادی جوانان بیشتر توجه شود که برگزاری میزگردهای اعتقادی به این موضوع کمک می‌کند.

وی اعلام کرد: با توجه به الحاق چندین هکتار زمین به همدان برای اجرای طرح مسکن ملی، این انتظار وجود دارد که در کنار سایر قشرهای مختلف، مجتمع‌های مسکونی ویژه طلاب برای برطرف شدن مشکل مسکن این قشر نیز مورد توجه مسولان قرار گیرد.

پایان پیام/

کد خبر 1161013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha