اقامت بیش از ۳۱ هزار مسافر در خراسان شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال ۳۱ هزار و ۳۰۸ نفر از مسافران در مراکز اقامتی استان پذیرش شدند.

"علی مستوفیان" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: در بازه زمانی 25 اسفندماه پارسال تا هفتم فروردین ماه جاری، دوهزار و 69 نفر در هتل های استان اقامت داشتند که معادل 6.6 درصد از مسافران اقامت داشته در استان است.

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان اینکه میزان اقامت در مجتمع هاي گردشگري استان معادل 0.15 درصد است، افزود: در این مدت هزار و 359 نفر در مهمانپذیرها معادل 4.34 درصد از مسافران اقامت یافته در استان، پذیرایی شدند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: میزان اقامت در هتل آپارتمان ها هم 614 نفر معادل 1.9 درصد و  میزان اقامت در اقامتگاه بومی گردي هزار و 348 نفر معادل 4.3 درصد ثبت شده است.

 

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی  گفت: در این مدت 850 نفر معادل 2.7 درصد از این افراد، در طرح خانه مسافر اقامت دارند.

 

 

وی افزود: میزان اقامت در اقامت گاه‌هاي موقت شامل کمپ، کانکس و چادر مسافرتی 12 هزار و 399 نفر معادل حدود 40 درصد است.

 

 

 

مستوفیان خاطرنشان کرد: میزان اقامت در تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش شامل مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان 12 هزار و 491 نفر معادل حدود 40 درصد است.

 

 

 

کد خبر 1161026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha