خراسان شمالی استان برتر در تامین کالاهای اساسی 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی گفت: اکنون آرامش در بازار نوروزی استان برقرار است و این استان به لحاظ تامین و توزیع اقلام اساسی در بازار، جزو برترین هاست.

"مهرداد داودزاده" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: تامین اقلام مختلف کالاهای اساسی در برخی از استان ها با ایجاد صف همراه بود اما در خراسان شمالی شاهد ایجاد صف نبودیم.

 

 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی با بیان اینکه کالاهای اساسی به وفور و به میزان نیاز در استان تامین شده و در حال توزیع است، افزود: ۴۳۰ تُن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال با قیمت مصوب در حال توزیع است، توزیع میوه شب عید سبب کاهش قیمت سیب در بازار شد.

 

 

وی تصریح کرد: سیب زرد شب عید با قیمت مصوب در حال عرضه است و سیب زرد به ازای هر کیلوگرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و سیب قرمز  ۱۲ هزار تومان عرضه می شود و پرتقال هم به ازای هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: برای پاسخ به نیاز مردم در شب عید، ۷۰۰ تُن برنج هندی و پاکستانی تامین شد که در حال توزیع است همچنین روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ تُن گوشت مرغ کشتار روز در استان توزیع می شود.

 

 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی افزود: در ۲۹ اسفند ماه پارسال ۳۰۰ تُن گوشت مرغ کشتار روز در بازار استان توزیع شد.

 

 

وی اظهارداشت: با کشتار پنج هزار راس دام سبک و ذخیره سازی در استان مشکلی در تامین گوشت قرمز وجود ندارد علاوه بر آن گوشت قرمز منجمد هم تامین شده و در حال توزیع است و ۲۵۰ تُن گوشت قرمز هم تامین شده است.

 

 

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع  کشاورزی سازمان جهاد خراسان شمالی گفت: ۸۰۰ تُن گوشت منجمد مرغ در استان تامین شده و در حال توزیع است.

 

 

کد خبر 1161030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha