تصادفات نوروزی هفت درصد کاهش یافته است

سردار اشتری با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی گفت: تصادفات نوروزی هفت درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «حسین اشتری« در سفر به اصفهان و بازدید از ایستگاه های پلیس و قرارگاه های پلیس راه این استان به سفرهای نوروزی اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا امسال شاهد سفرهای نوروزی بودیم.

فرمانده ناجا افزود: این افزایش سفرها باعث بروز تصادفات نیز شده اما آمار کاهشی بوده است و پلیس در تامین امنیت و نظم ترافیکی تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

 

وی ادامه داد: مسافرت های امسال در مقایسه با سال قبل 50 درصد و نسبت به قبل از دوران کرونا 10 درصد رشد داشته اما شاهد کاهش وقوع تصادفات به میزان هفت درصد در مقایسه با سال قبل بوده ایم.

سردار اشتری اضافه کرد: تلفات ناشی از تصادفات نیز 22 درصد تاکنون کاهش داشته که همکاری رانندگان و مسافران امکان کاهش بیشتر آن را فراهم می کند.

 

تشکیل شورای عالی ترافیک و تصمیم سازی برای خودروها و جاده های ناایمن

وی تلاش برای افزایش ایمنی در سفرها را مهم خواند و اذعان داشت: شورای عالی ترافیک اسفندماه تشکیل و برنامه ریزی برای کاهش حوادث ترافیکی انجام شد که بهبود وضعیت راه ها و ایمنی خودروها از جمله آن بود.

به اعتقاد سردار اشتری باید ایمنی خودروها افزایش یابد که این موضوع موجب کاهش تصادف و در صورت وقوع تصادف مرگ و میر کاهش می یابد.

 

وی اضافه کرد: ایمنی راه ها و رفع نقاط پر تصادف ماموریت دیگری است که وزارت راه و شهرسازی برای آن باید کار کند و زیرساخت ها توسعه بدهد.

سردار اشتری از مردم خواست تا آنان نیز قانونمدار باشند و برای کاهش تصادفات قوانین راهنمایی و رانندگی را اجرا و نگذارند مشکلات دوچندان بشود.

کد خبر 1161052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha