اسکان صلواتی مسافران نوروزی در جوار  امامزادگان گلوگاه

حجت الاسلام مهدوی راد ازاسکان صلواتی مسافران نوروزی در جوار امامزادگان گلوگاه خبر داد و گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تا روز ۸ فروردین در امامزادگان شهرستان گلوگاه تعداد ۸۵۰ نفر اسکان داده شده است.

حجت الاسلام«عباسعلی مهدوی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه در طول ایام سال به ویژه مناسبت های ملی و مذهبی از جمله نوروز خدمات فرهنگی به مردم بومی و مسافران و گردشگران ارائه می کنند، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه شمیم خدمت در امامزادگان شهرستان گلوگاه یکی از این اقدامات است.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه از اسکان صلواتی مسافران نوروزی در جوار  امامزادگان گلوگاه خبر داد و گفت: این اقدام یک کار فرهنگی و اجتماعی بجا و درستی است؛ حقیقتا بعضی از کارهای خیر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی با بیان اینکه فراهم سازی شرایط اسکان مسافران در محوطه امامزادگان یک فعالیت فرهنگی در جهت مبارزه با گران‌فروشی است، اظهار امیدواری کرد با همراهی خیرین زمینه تجهیز زائرسراهای امامزادگان شهرستان گلوگاه با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافرین و زائرین فراهم شود.

 


حجت الاسلام مهدوی راد یادآورشد: بقعه متبرکه  سیده بي بي زینب(س)  و امامزاده اسحاق خورشید کلا،  قاسم ریحان آباد و ولمازو آمادگی اسکان مسافرین عزیز در شبستان ها و... را بصورت صلواتی دارند.

 

 

وی گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تا روز ۸ فروردین  در امامزادگان شهرستان گلوگاه تعداد ۸۵۰ نفر اسکان داده شده است.

کد خبر 1161054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha