غبار روبی فضای مساجد کردستان در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، غبار روبی فضای مساجد در کردستان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جمع همکاران ادارات شهرستان‌های استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین باید در استان تحقق یابد اما باید بررسی شود که برای جهاد تبیین در کردستان چه باید کرد و از چه طریق می‌توان این موضوع را بین مردم شفاف‌سازی نمود.

 

 

وی تاکید کرد: تمام کارها و برنامه‌ها، اقدامات فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای تبلیغات اسلامی کردستان باید در راستای جهاد تبیین انجام شود و نسبت برنامه با تببیین کاملا روشن و مشخص باشد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: باید با تعامل و هم‌افزایی با دستگاههای دیگر امکان برگزاری محافل قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در شهرهای استان فراهم شود.

 

 

وی تصریح کرد: برنامه‌های گسترده معنوی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در کردستان تدوین شده که با مشارکت تشکل‌های وابسته به تبلیغات اسلامی در سطح استان اجرا می‌شود.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان، غبار روبی فضای مساجد در کردستان انجام خواهد شد‌ و در این راستا به همت این اداره‌کل، مسجد جامع سنندج غبارروبی و عطرافشانی می‌شود‌.

 

 

وی پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های ایام رمضان بویژه غبارروبی مساجد را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: عده‌ای هنوز تصور می‌کنند مراکز دینی و مساجد ما به دلیل کرونا تعطیل است اما باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها می‌توان باز بودن مساجد بویژه در ایام ماه مبارک را به اطلاع مردم رساند.

 

 

وی اضافه کرد: همچنین با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان، نشست وحدت و مقاومت در استان برگزار خواهد شد.

 

 

حجت‌الاسلام رستمی معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست برگزاری برنامه روزه‌ اولی‌ها، اجرای محافل قرآنی و نشست روحانیون را از جمله برنامه‌های تدوین شده ویژه ایام ماه مبارک رمضان در استان برشمرد.

 

 

بهرام مرادی مسئول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست برگزاری فعالیت‌های قرآنی، اجرای محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم را از جمله برنامه‌های ایام رمضان در استان دانست و اضافه کرد: 150 موسسه و خانه قرآنی در استان در راستای اجرای فعالیت‌های معنوی ایام ماه مبارک رمضان با این اداره‌ همکاری خواهند کرد.

کد خبر 1161059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha