آموزش حضوری در مدارس استان قزوین از ۱۴ فروردین ماه

سیاهکلی مرادی گفت: با توجه به تصمیم گیری های اتخاذ شده از ۱۴ فروردین ماه مدارس استان به صورت حضوری پذیرای تمامی دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در گفتگوی خبری شبکه قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس بیان کرد: با توجه به تصمیم گیری های اتخاذ شده مقرر شد بعد از تعطیلات، مدارس به صورت حضوری پذیرای تمامی دانش آموزان باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به همین منظور جلسه ای با مدیران مناطق ۱۴ گانه استان به صورت مجازی داشتیم و به طور تقریبی نکات لازم در حوزه بازگشایی مدارس و آماده کردن فضا تبیین شد و امیدواریم با کمک اولیا و انجمن اولیا و مربیان و مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم بعد از مدت ها بازگشایی مدارس و برپایی کلاس ها به صورت حضوری را داشته باشیم.

 

وی عنوان کرد: مبنا بر این است که آموزش به صورت کامل حضوری باشد البته آموزش مجازی تعطیل نمی شود و از بستر فضای مجازی با توجه به زیرساخت های ایجاد شده در برخی حوزه ها استفاده می شود ولی تصمیم اصلی این است آموزش به شکل حضوری باشد.

 

سیاهکلی مرادی یادآور شد: ما به شدت افت آموزشی پیدا کرده ایم متأسفانه دانش آموزان ما شرایط خوبی ندارند و باید این بستر را با رعایت پروتکل ها فراهم کنیم و سرانه بهداشتی برای واحدهای آموزشی واریز کردیم تا پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت شود.

کد خبر 1161131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha