نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: تشدید اقدامات نظارتی بر عملکرد شرکت های تعاونی استان در سال ۱۴۰۱ بعنوان یک اولویت دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش در نشست با برخی مدیران و نمایندگان اتحادیه تعاونی های شهرستان چابهار افزود: مبارزه با فساد در دوره جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک راهبرد و اولویت جدی و مهم تلقی می شود و در اداره کل تابعه سیستان و بلوچستان هم با جدیت کامل و بدون اغماض در همه بخش ها نمود پیدا خواهد کرد.


وی بیان کرد: یکی از بخش هایی که تشدید اقدامات نظارتی و برخورد با سواستفاده کنندگان از اعتماد و سرمایه مردم را ضروری می‌کند، حوزه تعاونی ها بخصوص در بخش مسکن است.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: متاسفانه در گذشته اقدامات برخی شرکت های تعاونی مسکن باعث خدشه دار شدن اعتماد مردم و سواستفاده از آنها شده است که در دوره جدید وزارت متبوع و اداره کل تابعه استان، تشدید نظارت ها و برخورد با متخلفان در این حوزه با قاطعیت اجرا می شود.

 

آرامش تصریح کرد: همه شرکت های تعاونی استان در همه گرایش ها باید مجامع عمومی به روز و صورت های مالی شفاف داشته باشند.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ بنا را بر این گذاشته ایم تا با استفاده از همه ظرفیت های قانونی و مطابق با اساسنامه، شرکت های تعاونی در مسیر خدمت دهی به اعضا به انجام وظایف خود بپردازند.

 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: معاونت امور تعاون اداره کل و کارشناسان تعاون در شهرستان ها بشکل جدی و مستمر در سال جدید بر نحوه عملکرد شرکت های تعاونی اعم از برگزاری مجامع عمومی، صورت های مالی شفاف، پیشبرد اهداف منطبق با اساسنامه و خدمت دهی به اعضا نظارت خود را دو چندان خواهند کرد.

 

کد خبر 1161137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha