مراجعه بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مسافر نوروزی به خیمه های نماز جمعیت هلال احمر فارس

تجلی گفت: در طرح نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر به یادواره «رفیق خوشبخت ما» و پویش «چلچراغ» دعوت شده اند و ۲ هزار و ۶۸۶ نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامحسین تجلی»، امروز (سه شنبه 9 فروردین) با اشاره به اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون به 25 هزار و 144 مسافر خدمات راهنمایی مسافرین ارائه شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر فارس افزود: این طرح به مدت 20 روز با هدف ارائه خدمات به مسافران نوروزی در فارس از 25 اسفند به اجرا درآمده است و در کنار راهنمایی مسافران به 16 هزار و 378 نفر نیز آموزش کرونا ارائه شده است.

وی اضافه کرد: 10 پست ثابت و 2 اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر فارس در این طرح مشارکت کرده اند و تاکنون به 16 هزار و 487 نفر در رابطه با نقاط حادثه خیز اطلاع رسانی شده و 12 هزار و 937 نفر نیز از آموزش های مهارت ترافیکی برخوردار شده اند.

تجلی اعلام کرد: همچنین از ابتدای اجرای طرح 10 هزار و 224 مسافر به یادواره «رفیق خوشبخت ما» و پویش «چلچراغ» دعوت شده اند و با هدف اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی 13 هزار و 84 کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند شده و 2 هزار و 686 نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اراده خدمات کمک های اولیه به مسافران گفت: 663 آموزش مهارت های امداد و کمک‌ های اولیه و یک هزار و 456 سنجش فشار خون و 19 هزار و 554 اقلام فرهنگی تاکنون به مسافران ارائه شده و 11 هزار و 388 نفر نیز به پویش «بهرفت» (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوسته اند.

کد خبر 1161158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha