ضرورت توجه مضاعف مسئولان خراسان جنوبی به اعتبارات شهرستان زیرکوه

غیرتی گفت: در بحث اعتبارات بی‌عدالتی‌هایی نسبت به شهرستان زیرکوه صورت گرفته و باید مسئولان استان توجه مضاعفی برای بهبود این وضعیت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا غیرتی» امروز (۹ فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: شهرستان زیرکوه حدود ۹ سال است که تبدیل به شهرستان شده و در این طول این مدت از جانب دولت نگاهی به این شهرستان نبوده و در هر حوزه‌ای که بررسی شده اقدامی صورت نگرفته است.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان زیرکوه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به پروژه‌های عمرانی این شهرستان مرزی، گفت: در بحث اعتبارات بی‌عدالتی‌هایی نسبت به این شهرستان صورت گرفته و باید مسئولان استان توجه ویژه‌ و مضاعفی برای بهبود این وضعیت داشته باشند.

 

وی ادامه داد: زیرکوه یکی از شهرستان‌های تلفیقی استان خراسان جنوبی است که مردم شیعه و سنی با وحدت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و تلاش داریم تا این وحدت را بیشتر کنیم زیرا اعتقاد داریم زمانی به رشد و توسعه دست می‌یابیم که این وحدت را صددرصدی کنیم هر چند در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

 

غیرتی بیان کرد: در طول چندین سال گذشته به نهادهای ارزشی و انقلابی جامعه مانند سپاه و بسیج بی‌توجهی شده که یکی از اقداماتی که در دستور کار داریم توجه به این نهادها است و یک اراده کلی در نظام شکل گرفته که اگر همه دستگاه‌ها و قوا در راستای منویات رهبری با هم حرکت کنند و مکمل یکدیگر باشند مشکلات مردم حل می‌شود.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان زیرکوه در ادامه حضور میدانی مسئولان را رمز موفقیت دانست و افزود: زمانی می‌توانیم مشکلات مردم را احساس کنیم که از نزدیک پای درد و دل آن‌ها بنشینیم.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات مردم با تدبیر دستگاه های اجرایی داخل شهرستان قابل حل است، تصریح کرد: توسعه شهرستان بدون همراهی و انسجام دستگاه‌های اجرایی میسر نمی شود و خوشبختانه در شهرستان زیرکوه این اتحاد صددرصدی وجود دارد.

 

 

کد خبر 1161218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha