ارائه خدمات مشاوره به بیش از هزار مددجو

حجت الاسلام بریمانی گفت: یکی از خدمات این نهاد خدمات مشاوره ای و راهنمایی های تخصصی است که در سال گذشته ۱۸۰۴ نفر از مددجویان اهل ساری از این خدمات بهره مند شدند.

حجت الاسلام «مهدی بریمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه ۷۲۵٠ خانوار در ساری تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو  قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره مند  هستند، اظهار کرد:  یکی از خدمات این نهاد خدمات مشاوره ای و راهنمایی های تخصصی است که   در سال  گذشته ۱۸۰۴ نفر از مددجویان  از این خدمات بهره مند شدند.

 

رئیس کمیته امداد  منطقه دو ساری افزود:  در بخش آموزش گروهی نیز ۳۷۰ نفر در دو بخش شرکت کردند که ۱۴٠ نفر همسران جوان در زمینه مهارت های زندگی و ۸۵ نفر خانواده های زندانی در بخش پیشگیری از اعتیاد  از خدمات  مشاوره و آموزش بهره‌مند شدند.

 

حجت الاسلام بریمانی تصریح کرد: ۱۳۹ نفر از مددجویان و خانواده های زندانی مناطق آسیب پذیر که نیازمند جلسات مشاوره تخصصی با مشاوران و پزشکان متخصص بودند نیز به کلینیک های تخصصی معرفی شده و در ۸۰۳ جلسه به صورت کاملا رایگان، مورد مشاوره قرار گرفتند.

 

وی افزود: ۳۸ نفر از مددجویان که شامل زنان مطلقه و فوت سرپرست بودند نیز جهت ازدواج مجدد، خدمات مشاوره ای و راهنمایی های مورد نیاز خود را از واحد مشاوره دریافت کردند و همچنیند در سال گذشته ۱۰۵۰ تست پرسشنامه سلامت، برای بررسی سلامت روان و برنامه ریزی های آینده تکمیل و  بهره برداری شد.

کد خبر 1161325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha