ایجاد درآمد ثابت برای مددجویان، مهمترین رویکرد کمیته امداد در سال جدید است

به گفته صالحی، نامگذاری سال نقشه راه فعالیت های دستگاه های اجرایی بوده و وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد متناسب سازی رویکردها در بخش های مختلف با اهداف نامگذاری سال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان نقشه راه و فعالیت های دستگاه های اجرایی کشور بوده و وظیفه ما در نهاد انقلابی کمیته امداد متناسب سازی رویکردها در بخش های مختلف با اهداف نامگذاری سال است .

 

روح اله صالحی، نوآوری، خلاقیت و پشتکار در کار را از الزامات کاری این نهاد مقدس در سال جدید عنوان کرد و گفت: تقویت ارتباطات بین بخشی برای ارتقاء کمی و کیفی خدمات اثر گذار در حوزه توانمندسازی و فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

 

وی با بیان اینکه کمک به رونق تولید کمک به افزایش سرمایه نظام است، افزود: با همین رویکرد توجه به توسعه و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف با نگاه توانمندسازی باید به صورت جدی در سرلوحه امور قرار گرفته و با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی، فعالیت های دانش‌بنیان، راهبران شغلی، شناسایی درست جامعه هدف پایدار کردن اشتغال‌های ایجادشده و ایجاد فرصت های شغلی جدید زمینه تحقق اهداف نامگذاری سال در حوزه کاری این نهاد مقدس فراهم شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، مهمترین راهبرد کمیته امداد استان زنجان را در سال جاری بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری در راستای توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف از طریق توسعه و تقویت خدمات اشتغال، مسکن و خدمات فکری و فرهنگی به مددجویان عزیز تحت حمایت عنوان کرد.

 

صالحی، تسریع در خدمت رسانی به محرومین ونیازمندان، امید آفرینی وارائه خدمات اثر گذار در حوزه توانمند سازی جامعه هدف با استفاده از ظرفیت های مردمی را از مهمترین شاخص های این نهاد عنوان کرد و گفت: مشارکت گسترده مردم وخیرین در ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان عزیز تحت حمایت موثر بوده و باعث افزایش خدمات و بهبود فعالیت های این نهاد در زمینه رسیدگی حداکثری به نیازمندان شده است.

 

وی با بیان اینکه حوزه اشتغال وخودکفایی این نهاد بیشترین نقش را در تحقق شعار امسال دارد، افزود: راهبرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال ایجاد طرح های نو و خلاقانه با تکیه بر اصل دانش محوری و دانش بنیان برای افزایش اثر بخشی خدمات اشتغال این نهاد در تامین اقتصاد ومعیشت خانوارهای عزیز تحت حمایت و توانمندسازی آنان و کمک به تولید و رونق اقتصاد کشور است.

 

صالحی افزود: در سال گذشته پنج هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی جدید برای خانواده های عزیز تحت حمایت در رشته های شغلی مورد علاقه آنان ایجاد شد که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، کمیته امداد استان زنجان در سال جاری نیز با رویکرد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت خدمات اشتغال این نهاد در سالجاری توسعه می یابد.

کد خبر 1161340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha