کشف ۱۰۰ کیلوگرم زعفران غیرمجاز در زیرکوه

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه در بازرسي از یک وانت نیسان ۱۰۰ کیلوگرم زعفران سرگل غیر مجاز به ارزش ۲۵ میلیارد ریال كشف كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «حسن شجاعی نسب» به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر خروج زعفران از پایانه مرزی یزدان توسط قاچاقچیان دریافت کردند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه با همکاری مرزبانی استان خراسان جنوبی یک وانت نیسان حامل بار زعفران غیر مجاز که قصد عبور از پایانه مرزی یزدان به سمت کشور افغانستان را داشت شناسایی و سریعا جهت توقیف خودرو اقدام کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي از خودرو 100 کیلوگرم زعفران سرگل فاقد مجوز كشف كردند كه ارزش ريالي كالاي مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر 25 میلیارد ریال برآورد شد.

 

سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: ماموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگير کردند که با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرايم ديگري نیز در سطح جامعه مي شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله ای در این حوزه همواره يکي از اولويت هاي مهم پليس به شمار مي رود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1161345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha