شهدا چراغ هدایت و راهنمای ما هستند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان انتظامی استان با خانواده شهید یاورعلی اربطی دیدار و سلام سردار " اشتری " فرمانده کل انتظامی کشور را به خانواده این شهید ابلاغ کرد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار محمد علی نوری نژاد در این دیدار با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای خانواده شهید و ابلاغ سلام سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور به خانواده این شهید گرانقدر،بیان داشت : شهدا در زمانی که کشور نیاز به کمک داشت با نثار جان خود از این مرز و بوم دفاع کردند .

 

 وی با بیان اینکه انتظار ما از خانواده معظم شهدا این است که همکاران خود را در انتظامی کشور در تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه دعا کنند، افزود : در مقابل عظمت شهدا و خانواده گرانقدرشان سرتکریم و تعظیم فرود می آوریم و از خداوند متعال خواستاریم تا پیروانی راستین برای امام امت، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور با تاکيد بر اين که خون پاک و مقدس شهيدان ضامن امنيت و آسايش کنوني مردم جامعه است در توصيف جايگاه ارزشمند شهيدان بیان داشت: شهدا سرمايه‌هاي هميشه ماندگار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و ادامه دادن راه و پياده كردن اهداف والاي آنان در جامعه بزرگترين تكليف ماست.

 

سردار نوری نژاد در ادامه افزود : شهيدان در بهترين لحظات زندگي خويش با دل کندن از همه تعلقات دنيوي به سوی معبود خود پرواز کردند و رسم عاشقي را به ما آموختند و با معامله با حق، جاودانگي را براي خويش به ثبت رساندند.

 

شهید یاور علی اربطی از شهدای مجموعه انتظامی است که در اول فروردین ماه سال 1361 در درگیری با عناصر ضد انقلاب در  مرز سرو استان آذربایجان غربی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1161353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha