۱۲ فروردین روز به ثمر نشستن نهال ایمان ایثار و جهاد در راه خدا است

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا با بیان اینکه ۱۲ فروردین روزی است که ملت شریف و انقلابی ایران، نظام سیاسی سلطنتی ۲۵۰۰ ساله ایران را به جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر دادند، گفت: این روز، روز به ثمر نشستن نهال ایمان ایثار و جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین  روز میلاد نظام مقدس جمهوری اسلامی است و روز به ثمر نشستن نهال ایمان ایثار و جهاد در راه خدا است.

 

امام جمعه  شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان افزود: 12 فروردین روزی است که ملت شریف و انقلابی ایران ، نظام سیاسی سلطنتی 2500 ساله ایران را به جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر دادند  روزی که مردم شریف ایران با 98.2  درصدی رای خود ساختار جدیدی را به جهانیان در حکومت داری معرفی کردند.

 

وی تصریح کرد: نظام ولایت فقیه که برای جهانیان نظامی جدید بود و با گذشت 4 دهه از ان روز به روز موفقیت های خیره کننده ای رسیده و امروز جمهوری اسلامی  به یک نظام سیاسی الهام بخش برای همه ازاد اندیشان جهان و مسلمانان عالم تبدیل شده است امروز امید تمام ازاد اندیشان به ایران اسلامی است و چشم تمام ازاداگان با هر دین و مرامی در  دنیا به جمهوری اسلامی است، زیرا آورده ای که جمهوری اسلامی که به مردم دنیا  ارایه کرده است مطابق با فطرت انسانی است. و به همین دلیل ازادگان افریقا ، اروپا وامریکا ، اسیا نگاه الگویی به ایران اسلامی دارند.

 

وی اظهار کرد: معتقدم در این 4 دهه  با وجود تمام موانع و مشکلاتی که دشمنان برای نظام اسلامی ایجاد کردند اما موفق شدیم انقلاب اسلامی را تا حدود زیادی به اقسا نقاط جهان صادر کنیم و انشاء الله نظام جمهوری اسلامی را که در 12 فرودین متولد شده است زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است .

 

وی گفت: انشاء الله ملت شریف ایران قدر دان این نظام و دستاوردهای آن باشند و بدانند در عصر غیبت  هرکه از ولایت فقیه تبعیت محض کرد در عصر ظهور تابع امام عصر(عج) است.

کد خبر 1161358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha