تحقق شعار سال و گره گشایی از مشکلات کشور نیاز به الگوی عمل حاج قاسم دارد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: حاج قاسم منتظر نمی ماند کاری به او ارجاع شود تا بعد آن را انجام دهد بلکه هر کجا کار بر زمین مانده ای را مشاهده می کرد، بر مبنای تشخیص صحیح و عملکرد جهادی و انقلابی آن را اجرا می کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دادخدا سالاری در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای تولیدی استان؛ به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی اشاره و تاکید کرد: برای بهبود امور کشور و رفع مشکلات مردم باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی کرد.

 

 

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه معظم له حل مشکل کشور را در گرو نگاه به داخل کشور و داشته های ملی و حمایت از تولید می دانند؛ افزود: مردم و مدیران استان بر خود می بالیم که در این زمینه الگوی کشوری و بین المللی به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داریم زیرا مکتب سردار سلیمانی، نعمتی برای خدمت به مردم است.

 

 

 

وی تاکید کرد: عملکرد ما در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب باید بر مبنای عمل حاج قاسم شکل بگیرد و همواره توجه داشت که او منتظر نمی ماند کاری به او ارجاع شود تا بعد آن را انجام دهد بلکه هرجا کار بر زمین مانده ای را مشاهده می کرد، بر مبنای تشخیص صحیح و عملکرد جهادی و انقلابی آن را اجرا می کرد.

 


 

سالاری ادامه داد: در این مسیر محاسبه اینکه در این حوزه مسئولیت دارد یا خیر، وظیفه او است یا خیر و مورادی از این دست را نمی کرد؛ به طور مثال،  با توجه به اینکه وظیفه او در خارج از کشور تعریف شده بود، اما در زلزله ویرانگر بم به اتفاق شهید کاظمی و بدون هیاهو در این شهر زلزله زده مستقر شد و ساماندهی امر مجروحان، اعزام و کمک رسانی به مردم را انجام داد.

 

 

 

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی در جریان سیل خوزستان با اینکه در بحبوحه جنگ با داعش در عراق بود اما بلافاصله با ورود به کشور به جای سر زدن به خانواده چشم انتظار و نگران خود؛  مستقیم عازم مناطق سیل زده شد و نشان داد که برای خدمت به مردم باید همیشه در صحنه بود و بر مبنای وظیفه انقلابی و دینی خود حرکت کرد.

 

 

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این مطلب که اگرچه هیچ یک از ما نخواهیم توانست در مقام سردار سلیمانی قرار بگیریم، گفت: باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا ویژگی های شخصیتی او را در خود پرورش داده و خود را به روش مدیریتی او نزدیک کنیم.

 

 

 

وی بیان کرد: در راستای حمایت از تولید که موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری برای گره گشایی از مشکلات کشور است نیز  باید با مدل حاج قاسم عمل کنیم و ببینیم گره کار کجا است و آن را باز کنیم.

 


 

سالاری ادامه داد: دستگاه قضایی استان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید و تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، بنای حرکت خود را بر مبنای حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان قرار داده و معتقد است که این شرکت ها می‌توانند تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار را بلا اثر و حتی خنثی کنند.

 

 

 

وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان این توانایی را به مدد هوش و پشتکار ایرانی دارند که محصولات استراتژیکی که استکبار جهانی مانع از ورود آن به کشور می شود را تولید و اثرات  جنگ اقتصادی را بر کشور و مردم کم اثر و خنثی کنند به شرط آنکه همه عوامل اجرایی در حمایت از تولید و خصوصاً شرکت های دانش بنیان با مبنا و مدل حاج قاسمی که همان کار جهادی و انقلابی است، حرکت کنند.

کد خبر 1161391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha