ستادهای اسکان آموزش و پرورش در جذب توریسم وگسترش صنعت گردشگری موثر عمل کرده‌اند

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ستادهای اسکان آموزش و پرورش در جذب توریسم و گسترش صنعت گردشگری بسیار خوب و موثر عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید مهدی فرشادان نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد مرکزی اسکان میهمانان نوروزی اظهار داشت: یکی از نمادهای ایثار و گذشت را می‌توان در ایام تعطیلات نوروزی و در فعالیت‌های نیروهای متولی ستاد اسکان فرهنگیان و درآموزش و پرورش مشاهده کرد.

 

وی بیان داشت: در طول دوران خدمات رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی در ستاد اسکان، همواره سرایداران مدارس با روی گشاده، تواضع و اخلاق حسنه به استقبال مسافرین رفته و با تمام وجود سعی در ارائه بهترین خدمات به میهمانان را داشته‌اند و خوشبختانه در بررسی‌های به عمل آمده این عزیزان توانسته‌اند رضایتمندی زیادی را در نزد مسافرین کسب نمایند.

 

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: ستادهای اسکان آموزش و پرورش در جذب توریسم وگسترش صنعت گردشگری بسیار خوب و موثر عمل کرده‌اند به نحوی که  اگر چنین  مراکزی نبود تعدادی کثیری از مردم عملا امکان استفاده از مراکز اسکان با چنین شرایطی را نداشته و میزان سفرها نیز طبعا کاهش می یافت.

 

محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش کردستان نیز در ابتدای این بازدید نیز با تبریک سال جدید بیان داشت: نیروهای آموزش و پرورش با جان دل در ایام نوروز در خدمت مسافرین نوروزی بوده‌اند و از وقت خود و خانواده خویش گذشته‌اند تا بتوانند شرایط مناسبی را به منظور ایجاد  رضایتمندی درمسافرین مهیا سازند.

 

وی همچنین عنوان کرد: در نوروز 1401 آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با تجهیز 110 کلاس در دو گروه ویژه و الف توانسته است از 8565نفر روز در 767 اتاق پذیرایی نماید.

 

کنعانی افزود: فعالیت ستادهای اسکان  میهمانان نوروزی از 28اسفند 1400 آغاز  و تا 12فروردین 1401 ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1161449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha