گلستان آماده برگزاری باشکوه مراسمات ماه رمضان/ محافل و مجالس انس با قرآن در شهرها و روستاها برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به تمهید مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه مراسمات ماه مبارک رمضان در استان گلستان، گفت: برنامه‌های متنوعی در سطح شهرها و روستاها پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام «عباسعلی گرزین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان درباره تمهید مقدمات لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان اظهارکرد: با عزم جدی دولت در امر واکسیناسیون خوشبختانه به ایمنی جمعی نزدیک شده‌ایم و البته همه ما موظف هستیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به تصمیمات گرفته شده امسال قرار است همه برنامه‌ها و مراسمات ویژه ماه مبارک رمضان باشکوه بیشتری برگزار شود و ما در سازمان تبلیغات با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و نهادهای فرهنگی و صداوسیما مقدمات لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

 

وی افزود: نمازهای جماعت و محافل و مجالس انس با قرآن کریم به صورت جمعی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا با شکوه هرچه تمامتر برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قرار شده صداوسیما برنامه‌های ویژه‌ای از جمله سخنرانی و مجالس وعظ و غیره تدارک ببیند.

 

حجت‌الاسلام گرزین ابراز امیدواری کرد امسال با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مردم بیش از گذشته از فیوضات ماه مبارک رمضان برخوردار شوند.

کد خبر 1161478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha