تحقق شعار سال روحیه جهادی مسئولان را می طلبد

ایمانی گفت: مردم باید تغییر را امسال شاهد باشند، تحقق این برنامه ها روحیه و مدیریت جهادی و بسیجی را در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (10 فروردین) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: در دو هفته گذشته بازدیدهای میدانی از روستاهای خوسف انجام و بررسی هایی صورت گرفته است امیدواریم با همت همه دستگاه‌های اجرایی، مسئولان و نماینده مردم قدم های موثری در رشد و پیشرفت شهرستان برداشته می شود.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام خوسف سال ها است که بسیاری سرمایه را معطل گذاشته و مردم هم از بهره برداری آن محروم مانده اند، گفت: این پروژه ها همانند بیمارستان خوسف باید هرچه زودتر در راستای رونق نشاط و امید به بهره برداری برسد.

 

ایمانی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های موجود در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مدنظر است، گفت: ظرفیت های ورزشی و آموزشی شهرستان باید مورد استفاده قرار گیرد تا مشکلات شهرستان کاهش یابد که این مهم همت همه مدیران را می طلبد.

 

وی عنوان کرد: مردم باید تغییر را شاهد باشند، تحقق این برنامه ها روحیه جهادی، مدیریت جهادی و بسیجی را در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین می طلبد.

 

فرماندار خوسف تصریح کرد: توجه به نقاط محروم امر منطقی و عادلانه است که در دستور است و سفرها، میز خدمت و دهگردشی ها راه اندازی خوداهد شد و با اولویت بندی مشکلات حل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مردم همه مشکلات و تورم را تحمل می کنند اما تبعیض را نه، گفت: در این مورد مردم هم همراه و همدل خواهند بود، لذا باید مردم داری سرلوحه کار مسئولان باشد چراکه در هر صورت حق با مردم است و باید دلایل را برای مردم بازگو کنیم.

 

وی افزود: شهرستان خوسف به دلیل پراکندگی بسیار زیاد از محدودیت هایی رنج می برد که می تواند به فرصت تبدیل و مشکلات شهرستان های دیگر را مرتفع کند.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه مدیران کل باید به شهرستان خوسف نگاه ویژه ای داشته باشند، ادامه داد: بیمارستان خوسف باید هرچه زودتر راه اندازی و زمینه های سرمایه گذاری در خوسف فراهم شود.

 

ایمانی گفت: شهرک شهید رحمانی بزرگترین شهرک صنعتی استان است که می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم کند.

 

وی در پایان گفت: مسئولان در شورای اداری باید با هر گونه اقداماتی هماهنگ باشند و از جزیره ای عمل کردن و بخشی کار کردن پرهیز کنند.

کد خبر 1161479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha