مدیران در جهاد تبیین، خدمات دولت را بیان کنند

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: مسئولان دولتی در تبیین خدمات دولت وظیفه مند هستند و باید آن ها را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف؛ «حامد شاهبیکی» امروز (10 فروردین) در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: رهبری حکیم دستور جهاد تبیین را به عنوان یک واجب فوری تاکید کردند و مسئولان و مدیران در دولت اسلامی وظایف سنگینی دارند.

 

امام جمعه خوسف افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که فصل جدیدی از تاریخ انقلاب اسلامی است نکات ارزشمندی برای جمهوری اسلامی عنوان کردند که نخستین آن، درخشش انقلاب یعنی اصل جمهوری اسلامی، ترکیب جمهوریت و اسلامیت است که این اتفاق بزرگ رخ داد.

 

وی گفت: نظام مردمی و اسلامی یکی از جاذبه های جمهوری اسلامی و ارزشمند است چراکه مردم مکرر پای نظام ایستادگی کردند.

 

امام جمعه خوسف گفت: عدالت باید در تارک جمهوری اسلامی بدرخشد چراکه اصلی ترین کار انبیاء و دغدغه اصلی نظام هم است و رهبری هشدارهایی هم در خصوص عدالت دادند و فرمودند این هشدار به این معنا نیست که کاری صورت نگرفته بلکه جمهوری اسلامی در زمره موفق ترین کشورها در رساندن خدمات به دورترین مناطق کشور است.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه مسئولان در تبیین خدمات وظیفه مند هستند، ادامه داد: در برخی مناطق خدماتی به همراه مجاهدت ها صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه فساد زلزله ویران گر و ضربه زننده به مشروعیت دولت ها است، گفت: نظام جمهوری اسلامی، نیازمند مشروعیت فراتر از مشروعیت های مرسوم است چراکه نظام با مردم عجین شده است؛ فساد در این نظام حساس تر و نابخشودنی است.

 

امام جمعه خوسف ضمن تاکید بر دقت در توزیع منابع و عدالت، گفت: مسئولان باید برای عدالت عزم جدی داشته باشند، همچنین سومین ویژگی جمهوری اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب روند رو به جلوی انقلاب اسلامی است، ما قرنی را با مشکلات زیادی پشت سر گذاشته ایم.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با اشاره به آغاز قرن جدید در ایران مقتدر، یادآور شد: مسئولان کار زیادی دارند اما حرکت رو به جلو و اقدامات ایران طی چهل سال گذشته نیاز به تبیین دارد، جمهوری اسلامی آینده روشنی دارد و ایران متحجر نیست و نسبت به حوادث فاقد احساس و ادراک نیست اما پایبند به اصول است.

 

وی از مسئولان خواست تا کار خود را با اخلاص انجام دهند و ادامه داد: در حلول ماه مبارک رمضان فرصت های معنوی زیادی داریم که باید مغتنم بشماریم، ماه رمضان بعد از دو سال کرونا و محدودیت ها، امسال بدون محدودیت و با در نظر گرفتن رونق معنویت برگزار شود که نیاز به پشتیبانی دستگاه ها در نظارت ها داریم.

 

کد خبر 1161502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha