دو هزار بسته غذایی بین مددجویان نکایی توزیع شد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: رزمایش مواسات و همدلی توزیع دوهزار بسته سبد غذایی و توزیع ۱۵۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در شهرستان نکا با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۰فروردین) در رزمایش مواسات و همدلی نکا از توزیع دوهزار بسته سبد غذایی و توزیع ۱۵۰سری جهیزیه به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت  در شهرستان نکا خبر داد و اظهار کرد: به برکت ولایت و شهدا به توفیقات مطلوبی دست می یابیم.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: خیران در هر مناسبتی یاریگر کمیته امداد بوده اند.

 


وی افزود: با مشارکت خیران بیش از هشت هزار دستگاه لوازم خانگی به نیازمندان در سال گذشته اهدا شده است.

 


مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: تابستان سال گذشته هزار و ۲۳۰دستگاه کولر بین مددجویان توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد  توانمندسازی است و سال گذشته بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی با اعتبار ۴۴۰ میلیارد تومان  ایجاد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: امسال هم ۱۶هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای پنج دهک ایجاد می شود و تعاملات در حال انجام است.

 

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: در بخش مسکن هزار و ۳۰۰واحد مسکن برای مددجویان در دست اقدام است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان امسال  گفت: امسال یک میلیون و ۵۰۰هزار پرس غذای گرم و بیش از ۳۰۰هزار سبد غذایی در سه دهه ماه رمضان  بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: دو هزار و ۷۰۰نفر از ایتام و حدود ۱۰هزار فرزند مشمول طرح محسنین نیاز به حمایت دارند و هدف گذاری شده تا در ماه مبارک امسال ۲۰ هزار حامی جذب شود تا با کمک حامیان سرانه کمک به ایتام و فرزندان طرح محسنین به یک میلیون تومان برسد.

 

وی با اشاره به راه اندازی سامانه امداد هوشمند افزود: هدف از ایجاد این سامانه، تسریع در  خدمت رسانی به مددجویان است.

 

حجت الاسلام عالیشاه به پرداخت صدقه از طریق بار کد Qr اشاره کرد و گفت: مردم نوعدوست استان در هرکجا که باشند از این طریق  می توانند به راحتی صدقات خود را پرداخت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران  بیان کرد: سامانه نظام پیشنهادات کمیته امداد به آدرسhttp://pishnahadat.emdad.ir/ راه اندازی و آماده دریافت تمامی ایده ها، طرح های پیشنهادی حوزه های تخصصی و نظرات است.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از خیران و مسئولان گفت: همه باید  در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنها همدل بوده و مشارکت داشته باشیم.


 

کد خبر 1161508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha