خراسان رضوی دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن است

آیت الله رئیسی گفت:خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استانهایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان عزیزی پرورش یافته اند که مایه مباهات هستند و پایگاه علم و دانش جهان تشیع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌ الله «سیدابراهیم رئیسی» عصر چهارشنبه(۱۰ فروردین) در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد اظهار داشت: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استانهایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان عزیزی پرورش یافته اند که مایه مباهات هستند و پایگاه علم و دانش جهان تشیع است.

 

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: خراسان رضوی ظرفیتهای بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است و در این استان ظرفیتهای بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

 

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست.

 

وی ادامه داد: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

کد خبر 1161517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha