بهترین راه مقابله با تهدیدهای دشمن جهاد تبیین است

حجت الاسلام بابایی بهترین راه مقابله با تهدیدهای دشمن را جهاد تبیین دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه در برابر جبهه کفر ایستاده و بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های آن در زمینه‌های مختلف دفاعی و علمی آثار ارزشمندی را برای انقلاب ایجاد می کند.

حجت‌الاسلام «علی اکبر بابایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ضمن تبریک سال جدید و تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آنکه دشمن از جنگ نظامی و نبرد سخت با نظام جمهوری اسلامی دستاوردی نبرده بنابراین درصدد برآمده تا با شبهه افکنی به مقاصد شوم خود برسد.

 

امام جمعه لوشان با بیان اینکه دشمن خواهان کم جلوه دادن، مخدوش ساختن و از بین بردن اهمیت موفقیت‌های جمهوری اسلامی و انقلاب در جامعه است عنوان کرد: در این راستا تبیین، روشنگری، بیان حقایق و خدماتی که نظام اسلامی در طول این 43 سال از عمر پربرکت انقلاب برای جامعه و کشورمان داشته بر همه ما به ویژه بر مسئولان واجب است.

 

وی ضمن اشاره به تحرکات مخرب دشمن و طراحی انواع و اقسام هجمه علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران تصریح کرد: اخیرا یکی از سیاستمداران آمریکا اظهار نظر کرده و گفته بود که قطعا آمریکا از جنگ نظامی با ایران دستاوردی به دست نخواهد آورد و آنچه که پیروزی را به همراه می‌آورد استفاده از شگردهایی برای زیر سؤال بردن جمهوری اسلامی و بد جلوه دادن خدماتش در نزد مردم است.

 

بابایی ضمن برشمردن وظیفه و رسالت همه ما در برابر تبیین حقایق جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن اذعان کرد: دشمن اسلام و انقلاب را در مقابل خودش می‌بیند و مقام معظم رهبری هم با آن نگاه هوشمندانه و بصیر خویش موضوع جهاد تبیین را مطرح فرموده و عمل به آن را یک فرض دانستند زیرا در صورت تحقق اهداف جهاد تبیین دیگر جایی برای آمریکا و استکبار باقی نمی‌ماند.

 

امام جمعه لوشان با تاکید بر اینکه به علت عدم تببین دستاوردهای عظیم جهان اسلام و مخدوش کردن خدمات آن، حکومت اسلامی در آندلس به پایان رسید افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه در برابر جبهه کفر ایستاده و قطعا بیان موفقیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف دفاعی و علمی آثار ارزشمندی را برای انقلاب به ارمغان می‌آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر در امر جهاد تببیین کوتاهی کنیم قطعا دشمن با آن شگردهای خاص و تبلیغاتی که در اختیارش قرار دارد به جمهوری اسلامی ضربه وارد خواهد کرد بنابراین راه مقابله با تهدیدهای دشمن جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری همه دلسوزان انقلاب و اسلام را به آن سفارش و تاکید فرموده‌اند.

 

کد خبر 1161538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha