مساجد باید پایگاه نشر و معارف اسلام و انقلاب باشند

حجت‌الاسلام نوروزپور با بیان اينکه مساجد باید پایگاه نشر و معارف قرآن، اهل بیت (ع)، اسلام و انقلاب باشند گفت: انقلاب اسلامی ما کار خود را از مسجد آغاز کرد و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند مساجد سنگر هستند و باید سنگرها را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام محمد نوروزپور» عصر امروز (چهارشنبه ۱۰ فروردین) در جمع نمازگزاران و فعالان فرهنگی مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌های امام جماعت و مجموعه‌های این مسجد، گام‌های مثبتی در راستای نشر معارف قرآن و اهل بیت (ع) و جهاد اسلامی برداشته شده است.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اينکه مساجد باید پایگاه نشر و معارف قرآن، اهل بیت (ع)، اسلام و انقلاب باشند افزود: انقلاب اسلامی ما کار خود را از مسجد آغاز کرد و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند مساجد سنگر هستند و باید سنگرها را حفظ کنیم.

 

وی اذعان کرد: در سال ۱۳۴۲ وقتی که امام راحل تصمیم به مبارزه با استکبار و رژیم ستم شاهی گرفتند، مردم در مساجد تجمع می‌کردند و همین مساجد، حسینیه‌ها و دسته‌جات عزادارای این انقلاب را به وجود آوردند.

 

حجت‌الاسلام نوروزپور با اشاره به پیشرفت‌ها و جایگاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی منحصر در مرزهای ایران نیست و از مرزهای کشورمان گذشته، فرا رفته و صادر شده است.

 

وی با بیان مطالبی در رابطه با شکست داعش و همچنین مسئله وهابیت عنوان کرد: وهابیت به وسیله استکبار و برای از بین بردن دین اسلام ساخته شده است.

 

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: مساجد به عنوان خانه خداوند سبحان محسوب می‌شوند و خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی که به عمران و آبادی مساجد اعتقاد دارند، به خدا و روز قیامت معتقد هستند.

 

کد خبر 1161558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha