تفکر ایثار و شهادت، تفکر آینده‌ ساز برای جامعه است

پارسیان نژاد گفت: آغاز سال جدیدی که با میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) مصادف شده بود، نشانه این بوده که در مسیر پیروزی و مقاومت قرار داریم، زیرا تفکر ایثار و شهادت، تفکر آینده‌ ساز برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان سفر به لنده در بدو ورود به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

 

رضا پارسیان نژاد سپس به دیدار جانباز و آزاده سرافراز امرالله روهنده، خانواده جانباز متوفی قدرت الله دادگری، خانواده معظم شهید جهانبخش خوزانی و نردعلی نوروی رفت و با آنها در قالب طرح سپاس دیدار و گفت و گو کرد. 

 

پارسیان نژاد با تبریک سال جدید به جامعه ایثارگری، گفت: آغاز سال جدیدی که با میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) مصادف شده بود، نشانه این بوده که در مسیر پیروزی و مقاومت قرار داریم، زیرا تفکر ایثار و شهادت، تفکر آینده‌ساز برای جامعه است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم تکریم جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: حق شناسی در برابر این قشر نشانه معرفت، فرهنگ بالا، ادب و تربیت است‌.

 

وی به برنامه‌های سال جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره اشاره کرد و ادامه داد: ساختار منسجم خدمات، شفافیت عملکرد و اجرای قوانین بر زمین مانده، پیگیری جهت تأمین منابع کافی برای ارائه خدمات و تأمین منزلت اجتماعی از برنامه‌هایی است که در سال جدید در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

 
پارسیان نژاد گفت: اگر امتیازی برای ایثارگران در بخش ورود به دانشگاه‌ها، ادارات و نهادها برای استخدام و مسائل دیگر باشد هیچ منتی بر آن‌ها نیست بلکه یک وظیفه و قدرشناسی است، در مقابل جامعه هم از این خانواده‌ها انتظار دارند که فرزندان شهدا و جانبازان هر کجا که هستند برخوردشان با ارباب رجوع متفاوت باشد و در خور شان مردم باشد، به خصوص آنجایی که مراجعه کنندگان از جنس خودشان هستند باید تکریم شان بسیار بیشتر از بقیه باشد.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جدی‌ترین مشکل کنونی جامعه ایثارگری، اشتغال فرزندان آنان است که باید برای حل آن تدبیری کرد.
 
 
وی افزود: با تجهیز منابع و حمایت‌های مجلس و دولت انقلابی و در استان شخص استاندار، امیدواریم بهبود فضای خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران استان مطلوب‌تر از گذشته شود.
 
 
پارسیان نژاد یادآور شد: شهدا، جانبازان و آزادگان فداکارانه و ایثارگرانه از جان و آبروی خود گذشتند تا این انقلاب به پیروزی و سربلندی برسد، امروز وظیفه همه ما است، ضمن زنده نگه‌داشتن آرمان شهدا به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان دیدارها با اهدای لوح سپاس از این اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل کرد.

 
 
 

 

 
 
کد خبر 1161576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha