برگزاری جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک

جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان قرچک به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و صمت و دیگر اعضا با محوریت اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان و ارائه گزارش از توزیع اقلام تنظیم بازاری و بازرسی‌های صورت گرفته در ایام نوروز برگزار شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در این نشست گفت: گزارش جذب و توزیع اقلام باید به مردم اطلاع‌رسانی شده و در این‌باره شفاف عمل کنیم و همچنین آسیب‌ها را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و بسیج شناسایی و برای رفع آن به سرعت اقدام کنیم.

وی افزود: در بازرسی از صنوف باید عدالت برقرار و نظارت‌ها با دقت و اصولی باشند؛ بطوریکه در تمامی گشت‌ها مدافع حقوق مردم بوده و ابزار کسب امتیاز عده‌ای خاص نباشیم، افزایش قیمت مرغ متأثر از عوامل مختلفی است که در سطح کلان کشور وجود دارد، اما از اعمال آنچه در موضوع کنترل بازار در ید اختیارات شهرستان است، نباید غافل شد.

فاتحی نژاد با اشاره به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان و ضرورت تامین مایحتاج اساسی مردم بیان داشت: تأمین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان، از اهمیت ویژه برخوردار بوده و کارگروه تنظیم بازار باید به‌طور ویژه تمهیدات لازم برای این ایام را تدارک ببیند.

کد خبر 1161578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha