افزایش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی/ امسال با کاهش تصادف و جانباختگان جاده ای مواجه بودیم

سردار نوری نژاد از افزایش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی در سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه با برقراری امنیت جاده ها و تسهیل در عبور و مرور، با کاهش تصادفات و جانباختگان جاده ای مواجه بودیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور در جمع خبرنگاران استان زنجان گفت: پلیس به عنوان خدمتگزار سه کار اصلی دارد. مردم در این ایام به خاطر این که در سفر هستند و محل ها و منازل را ترک می کنند ضرورت دارد این مکان ها امن باشد و به همین دلیل قریب به 25 هزار گشتی پیاده، موتوری و سواری در سطح کشور در تأمین نظم و امنیت به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

سردار محمدعلی نوری نژاد افزود: مرزهای ما در موقعیتی حساس هستند و در امنیت کشور مرزبانان ما چشمان بیدار جمهوری اسلامی در سرحدات هستند و مشغول انجام وظیفه می باشند .

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور ادامه داد: در این ایام سفرهای متعدد صورت می گیرد و میانگین سفرها 50 درصد افزایش داشته است و با تلاش همکاران ما در برقراری امنیت جاده ها و تسهیل عبور و مرور تصادفات و جانباختگان جاده ای کاهش داشته است.

 

وی با بیان اینکه همه این ها نشان دهنده این است که تلاش ها و فعالیت های پلیس در جهت خدمت به مردم است افزود: بخش عمده ای از رانندگان قوانین را رعایت می کنند و برخی که رعایت نمی کنند منجر به بروز حوادثی می شوند که ما هم از خانواده های محترم انتظار داریم که رانندگان را در توجه به قوانین رانندگی از جمله توجه به فاصله طولی، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز را توصیه کنند و از وقوع این تخلفات جلوگیری کنند.

 

سردار نوری نژاد با اشاره به هوشمندسازی در مجموعه فرماندهی انتظامی خاطر نشان کرد:پلیس باید از برنامه هایی که برای هوشمندسازی دارد بتواند درزمینه تجهیزات و فناوری مناسب در همه حوزه ها را استفاده کند. حوزه های کنترل تردد شهری، کشف جرم، مبارزه با موادمخدر، پایش جغرافیایی و وضعیت محله ها برای این که خدمات را به موقع، با سرعت و دقت ارائه دهد ومردمی که از پلیس خدمات می گیرند مناسب و دقیق تر باشد.

 

وی در پایان در پاسخ به سوالی در رابطه با میزان پیشرفت پروژه های عمرانی اظهار داشت: پروژه های استانی با کمک دولت و مسئولان در حال حاضر دارای پیشرفت مناسبی است و این بدین منظور است تا مردم بتوانند خدمات را در یک محیط مناسب ودر شأن مراجعه کننده دریافت کنند که این نیاز به کمک بیش از پیش مسئولان دارد.

کد خبر 1161580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha