اجرای ۱۰طرح دانش بنیان برای توانمندسازی مددجویان مازندرانی

رضایی طالشی گفت: سال گذشته ۱۰ طرح دانش بنیان در زمینه های مختلف صنایع وابسته کشاورزی، تجارت الکترونیک، محصولات شیمیایی و ... با اشتغالزایی برای ۲۵ نفر از مددجویان استان مازندران به مرحله اجرا رسیده است.

«سید علی اصغر رضایی طالشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از ماموریت های اصلی کمیته امداد استان مازندران است، اظهار کرد: در این زمینه با پارک علم و فن آوری استان تفاهم نامه ای منعقد شد تا از ظرفیت و حمایت های پارک علم و فناوری در راستای اجرای طرح های نو و دانش بنیان استفاده شود. 

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود:سال گذشته ۱۰  طرح  دانش بنیان در زمینه های مختلف صنایع وابسته کشاورزی، تجارت الکترونیک، محصولات شیمیایی و ... با  اشتغالزایی برای 25 نفر به مرحله اجرا رسیده است.

 

وی گفت: سال گذشته دو  مرحله استارت آپ ویکند به ظرفیت ۲۰۰ نفر با بیش از ۱۰۰ ایده نوآورانه با همکاری دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی چالوس در کمیته امداد استان برگزار شد و طرح ها و ایده ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

رضایی طالشی تصریح کرد: با توجه به  شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین، حوزه اشتغال کمیته امداد استان برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال با محوریت طرح های دانش بنیان را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی با اشاره به ظرفیت بالای نیرو‌های جوان و فعال در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، بیان کرد: کمیته امداد در حال پیگیری و اجرای مشاغل نوین و دانش بنیان است. 

 

رضایی طالشی گفت:  در سالجاری برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۱۶ هزار فرصت شغلی انجام شده که با اولویت ایجاد اشتغال برای طرح های دانش بنیان اقدام خواهد شد.

کد خبر 1161630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha