پیام تبریک نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت یوم الله ١٢  فروردین

حجت الاسلام و المسلمین «سید محسن سعیدی گلپایگانی» نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی یوم الله ١٢ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سعیدی گلپایگانی به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم
 
یوم الله ١٢ فروردین، روز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ایام و مناسبت های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی بوده که طی آن مردم ایران به حضور کم نظیر خود در پای صندوق های رای و در یک همه پرسی تاریخی در سال ١٣۵٨ حماسه ای ماندگار را رقم زدند.

 

این روز مهم در واقع لبیک جاودانه مردم ایران به فرمان الهی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که ضمن نفی استبداد و استکبار، به استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشور قاطعانه رای « آری» دادند.


بی تردید یوم الله ١٢ فروردین، روز جمهوري اسلامي و سند آزادي و استقلال ملت مسلمانی است كه براي دستيابي به آرمان های مقدس خود با استقامتي خستگي‌ناپذير و به بركت خون شهيدان، نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروختند.


اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو که با تدبیر راهگشای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) به عنوان سال« تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده، فرا رسیدن یوم الله ١٢ فروردین ماه که از اعیاد بزرگ ملی و مذهبی ملت بزرگ ایران می باشد را به همه هم وطنان به ویژه امت ولایت مدار و مرزدار استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو عنایت حضرت حق و توجهات منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) برای تحقق و نیل به اهداف بلند این نهضت شکوهمند و الهی را از درگاه ایزد منان خواستارم .   
 

سید محسن سعیدی گلپایگانی- نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری

کد خبر 1161633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha