اجرای طرح ضیافتِ همدلی در ماه ضیافتِ الهی در ۱۰ بقعه متبرکه شفت

رحیمی گفت: طرح ضیافت همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان در ۱۰ بقعه متبرکه شفت اجرا می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی در 10 امامزاده و آستان مقدس این شهرستان اجرا می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت با بیان اینکه احسان و همدلی در تمام طول سال خوب است اما تاکید ویژه‌ای به توجه به همنوعان در ماه مبارک رمضان شده است افزود: یکی از برنامه‌های شاخص اوقاف به مناسبت ماه با عظمت رمضان، طرح ضیافت همدلی با هدف توزیع بسته‌های معیشتی است.

 

وی گفت: در طرح ضیافت همدلی، بسته‌های معیشتی از محل عوائد موقوفات با نیات مرتبط تهیه و بین نیازمندان و روزه‌داران توزیع خواهد شد.

 

رحیمی تصریح کرد: برنامه‌های عمومی که در طرح ضیافت الهی اجرا خواهد شد شامل اقامه نمازهای جماعت در بقاع متبرکه، قرائت ادعیه مناسبتی ماه مبارک رمضان توسط مداحان اهل بیت(ع)، جمع خوانی قرآن کریم، برپایی کرسی‌های تفسیر قرآن، برپایی خیمه‌های معرفت و ... است.

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای اجرای هرچه بهتر طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد که شامل برگزاری مراسم «خدیجه مادر امت» در سالروز وفات آن بانوی بزرگوار اسلام، جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسمات شب های قدر و مراسم شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) و اقامه نماز عید سعید فطر خواهد بود.  

کد خبر 1161639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha