اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: به مناسبت ایام نوروز، ۳۰ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد، میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری هستند.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان بومی در اجرای طرح آرامش بهاری، افزود: در کنار این مبلغان از ظرفیت مبلغ غیر بومی(اعزامی از قم) نیز در جهت نهادینه سازی ارزش ها، پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم استفاده می شود.

 

حجت الاسلام مومنی شاد گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه «قرآن بخوان و جایزه بگیر»، غرفه‌های رشد جمعیت و فرزند آوری، غرفه پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی از جمله غرفه هایی هستند که ذیل خیمه های معرفت در بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری در استان کهگیلویه و بویراحمد برپا هستند.

کد خبر 1161687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha