نقش جوانان در مدیریت مسجد فعال شود/غبار روبی مساجد استان اصفهان

حجت الاسلام فوقی گفت: نقش جوانان در مدیریت مسجد فعال باید بیش از شرایط فعلی شود و این موضوع به مبلغان و روحانیون تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مهدی فوقی« همزمان با دهه تکریم مساجد با حضور در مراسم نمادین غبارروبی مسجد امام حسین(ع) شهر اصفهان اظهارداشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و در دهه تکریم مساجد آماده سازی و پیش بینی اجرای برنامه ها در این مراکز دینی انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: به این مناسبت غبار روبی و آماده سازی مساجد انجام می شود که بهداشت مساجد را مورد توجه دارد و در طول سال در مقاطع مختلف این کار به صورت مردمی صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: مساجد در این ماه میزبان جمعیت زیادی از مردم و اجرای برنامه های فرهنگی است که پیش بینی تجهیزات و امکانات لازم کمی زودتر از سوی متولیان مساجد انجام می شود.

حجت الاسلام فوقی به مشارکت جوانان در فعالیت های مساجد اشاره کرد و اذعان داشت: نقش جوانان در مدیریت مسجد فعال باید بیش از شرایط فعلی شود و این موضوع به مبلغان و روحانیون تاکید شده تا به این نقش بپردازند و فرصت سازی کنند.

 

وی اضافه کرد: نقش جوانان بسیار مهم و باید برای فعالیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمومی به آنان فرصت دارد و زمینه های همکاری را فراهم کرد.

 

*غبار روبی مساجد استان اصفهان

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به آماده سازی مساجد اشاره کرد و اذعان داشت: غبار روبی و تکریم مساجد در حال انجام است و تا روز 14 فروردین این کار صورت می گیرد.

وی به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: تلاوت روزانه یک جز قرآن، تفسیر، بیان احکام، مسابقه، برنامه های آموزشی و طرح های مومنان از جمله آن است.

کد خبر 1161718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha