۷۰۰ خودرو متخلف در اصفهان توقیف شد/ جلوگیری از عجله در رانندگی

سرهنگ زارع با اشاره به اقدامات پلیس در نظام بخشی ترافیکی گفت: ۷۰۰ خودرو متخلف حادثه ساز در اصفهان توقیف و در پارکینگ قرار گرفتند.

«سرهنگ اصغر زارع« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اقدامات پلیس در سطح جاده ها در ایام نوروز اظهارداشت: ماموران پلیس راه و همکاری راهداری و حمل و نقل نظام بخشی و کنترل ترددها درسطح جاده ها انجام شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: گشت های محسوس و نامحسوس در سطح جاده ها فعال بوده و رانندگان متخلف شناسایی اعمال قانون و در صورت بروز اقدامات حادثه ساز توقیف خودرو انجام شده است.

 

وی ادامه داد: 700 خودرو متخلف حادثه ساز در اصفهان توقیف و در پارکینگ قرار گرفتند که رانندگان این وسایل همزمان دو تخلف حادثه ساز را با همدیگر داشته اند.

سرهنگ زارع سرعت و سبقت غیرمجاز را مهمترین عوامل توقیف خودروها اعلام کرد و یادآورشد: این دو مولفه همراه با خستگی و خواب الودگی رانندگان عامل بسیاری از حوادث در سطح جاده ها بوده است.

 

وی اضافه کرد: 96 هزار راننده متخلف در ایام نوروز در جاده های استان اصفهان به دلیل عدم قانون مداری جریمه شده اند.

 

*جلوگیری از عجله در رانندگی

سرهنگ زارع رانندگی با سرعت مطمنه را برای ادامه سفرها لازم دانست و تصریح کرد: رانندگان برای هر چه سریع رسیدن به مقصد با سرعت بالا رانندگی نکنند.

وی اضافه کرد: در روزهای پایانی ایام نوروز هستیم و بسیاری در مسیر بازگشت و برخی هم در حین سفر برای روز طبیعت هستند و اینگونه حجم ترددها افزایش می یابد و ترافیک سنگین می شود برای ساماندهی این وضع باید برنامه ریزی داشت.

 

کد خبر 1161724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha