افزایش و تقویت کمیت و کیفیت خدمات رسانی و بهبود فضاسازی یادمان شهدای والفجر ۸

دریادار تنگسیری از اقدامات نیروی دریایی سپاه برای افزایش کمیت و کیفیت و بهبود فضاسازی یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اروندکنار توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «دریادار علیرضا تنگسیری» عصر امروز (پنج شنبه ۱۱ فروردین) در حاشیه بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اروندکنار، ضمن میثاق و ادای احترام به شهدا و تبریک فرارسیدن عید نوروز و روز جمهوری اسلامی، با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در آینده برای تقویت کیفیت و کمیت خدماتی و فضاسازی یادمان های شهدا تلاش می کند اظهار کرد: در سال های اخیر نیروی دریایی سپاه برای ارائه  تسهیلات رفاهی بهتر به زائران امکانات رفاهی و اقدامات  پشتیبانی را در این یادمان انجام داده است.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران هدف از این بازدید را بررسی نحوه ارائه خدمات به زائران و کاروان های راهیان نور برشمرد و افزود: جا دارد از همه کسانی که در این مسیر قرار گرفته اند و در حال فعالیت و خدمات رسانی به زائران هستند تشکر و قدردانی کنم.

 

وی وجود یادمان والفجر ۸ را ما حصل زحمات شهدا دانست و تصریح کرد: شهدای ما کار بزرگی کردند، اگر امروز ما افتخار آن داریم که ایرانی صحبت می کنیم و ناموس ما سرافراز است تنها به خاطر همین کار بزرگی است که شهدای ما انجام دادند.

 

دریادار تنگسیری، یاد آور شد: هر چه بود شهدا انجام دادند و ما فقط آن را روایت می کنیم آنها بودند که که کار اصلی را انجام دادند و با جانفشانی با خدای خودشان معامله کردند.

 

وی اضافه کرد: یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ یکی از همان یادمان هایی است که از شهدا بر جا مانده است.

کد خبر 1161741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha