برگزاری طرح ملی «پیوند مهر» در ماه مبارک رمضان از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس

اخوت از برگزاری طرح کشوری «پیوند مهر» متشکل از سلسله کارگاه‌های روانشناسی و مشاوره با تدریس ۲۰ تن از اساتید برجسته صاحب سبک و تألیف، به همت کانون فرهنگی هنری شهید شاکری لارستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: نظر به تأکیدات مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مبنی بر نگاه ویژه به مقوله آموزش در کانون‌های مساجد استان، طرح کشوری «پیوند مهر» متشکل از سلسله کارگاه‌های روانشناسی و مشاوره با موضوعات همسرگزینی، همسرداری، فرزندپروری و مهارت‌های زندگی با تدریس ۲۰ استاد برجسته کشوری در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: این طرح به میزبانی ستاد فهما جنوب فارس و برنامه‌ریزی و مدیریت کانون فرهنگی هنری شهید شاکری لارستان که یکی از کانون‌های فرهنگی هنری پیشرو در مقوله آموزش است، در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان پس از پایان برگزاری کارگاه‌ها از سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت گواهینامه دریافت می‌کنند، افزود: هزینه دوره‌های مشاوره و روانشناسی به‌صورت عادی بالاست، لکن شرکت در طرح ملی پیوند مهر با تخفیف بسیار ویژه فقط ۱۰۰ هزار تومان است که این رقم برای شرکت‌کنندگان عضو در کانون‌های مساجد کشور با ۵۰ درصد تخفیف دیگر همراه خواهد بود. همچنین متقاضیان مشاوره در زمینه‌های فوق می‌توانند با کمترین هزینه ممکن در قالب نذر فرهنگی حضرت زهرا(س) به مدت ۳۰ دقیقه و هزینه ۳۵ هزار تومان از مشاوره‌های تلفنی اساتید دوره بهره‌مند شوند.

 

اخوت در پایان خاطر نشان کرد: طرح ملی پیوند مهر یکی از بزرگ‌ترین دوره‌های آموزشی با مقوله کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده که علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند به منظور شرکت در کارگاه‌های آموزشی مذکور به شماره ۰۹۳۶۶۳۳۹۶۹۵ در پیام‌رسان واتس‌اَپ اعلام آمادگی نمایند.

کد خبر 1161750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha