پیوستن بیش از  ۲۰۰  گردشگر به پویش ملی بهرفت در آستارا

حیدرزاده از پیوستن ۲۳۰ گردشگر و مسافر نوروزی با امضای میثاق‌نامه به پویش ملی بهرفت در بندر آستارا خبر داد.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیک‌ساز) با شعار «نوروز ۱۴۰۱ سفر مسئولانه در قرن جدید، قرن امید» در پست ایمنی و سلامت نوروزی واقع در ورودی شهر(باغ پرندگان) در حال برگزاری است.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با اشاره به اجرای طرح بهبود رفتارهای ترافیک‌ساز در ایام نوروز، افزود: از آغاز طرح ملی خدمات بشردوستانه تاکنون ۲۳۰ گردشگر و مسافر با امضای میثاق‌نامه به پویش ملی بهرفت پیوستند.

 

وی تصریح‌کرد: علاوه بر مسافران و گردشگران نوروزی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، جمعی از مسئولان شهرستانی و شهروندان آستارایی نیز با حضور در پست ایمنی و سلامت به پویش طرح بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) پیوستند.

 

حیدرزاده گفت: این طرح از طریق ارتباط چهره به چهره با رانندگان وسایل نقلیه مراجعه کننده به پست‌های نوروزی، تشویق آنان به مطالعه و امضای میثاق‌نامه جهت پیوستن به پویش؛ و تعهد به اجرای مفاد آن در طول سفر برای مسافرین نوروزی معرفی می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه ترویج و ارتقاء فرهنگ ایمنی و سلامت مسافرین و پیشگیری از تصادفات از اهداف دیگر اجرای این پویش است، خاطرنشان‌کرد: پویش ملی بهرفت تا پایان تعطیلات نوروزی در بندر آستارا اجرا می‌شود.

کد خبر 1161768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha