آمادگی ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و ۱۶۰۰ خودروی سواری برای جابه‌جایی مسافران

مرادی ضمن اشاره به تمهیدات ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت مسافران از گیلان گفت: ۱۳۶ دستگاه اتوبوس و ۱۶۰۰ خودروی سواری برای جابه‌جایی مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «امیر مرادی» شامگاه پنج‌شنبه( ۱۱ فروردین) در برنامه گفت‌وگوی خبری تمهیدات ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت مسافران از گیلان را برشمرد و اظهار داشت: تردد خوردروها در تعطیلات نوروزی امسال در محورهای مواصلاتی گیلان افزایش 40 درصدی داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه گیلان از حیث ترددهای نوروزی تاکنون هشتمین استان کشور شده است عنوان کرد: گیلان از حیث اقامت و توقف خودروها استان اول کشور محسوب می‌شود.

 

مرادی استفاده بخشی از مسافران نوروزی از حمل و نقل عمومی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: جلساتی را با صنوف حمل و نقل در استان گیلان برگزار کردیم و بیش از 136 دستگاه اتوبوس و هزار و 600 خودروی سواری برای جابه‌جایی مسافران تدارک دیده شده است.  

 

وی از آمادگی شرکت‌های حمل و نقل استان گیلان برای خدمات دهی به مسافران نوروزی خبر داد و ابراز داشت: با توجه به افزایش روند خروج مسافران نوروزی در روزهای پایانی تعطیلات از ناوگان کمکی برای استمرار بهتر روند حمل و نقل استفاده می‌شود. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: از مسافران نوروزی درخواست می‌کنیم تاریخ برگشت خود را به روزها و ساعات آخر موکول نکنند تا برای برگشت به موطن خود بتوانند به بهترین نحو ممکن برنامه‌ریزی کنند. 

 

کد خبر 1161770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha