بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام میزبان طرح «آرامش بهاری»

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: طرح آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام برگزار می شود.

«عبدالمحمد نمازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد گفت: طرح آرامش بهاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام از ۲۸ اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین ماه برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه گفت: در قالب طرح آرامش بهاری، خیمه معرفت با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی و قرآنی از جمله برپایی غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه کودک و نوجوان و غرفه فرزند آوری و جمعیت در بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام فعال است.

 

وی ادامه داد: تا ۱۱ فروردین ماه بیش از ۱۰ هزار نفر زائر به بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام مشرف شده‌اند.

 

نمازی گفت: بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام در انتهای تنگه ای بزرگ در ناحیه کوهستانی شهرستان کهگیلویه و در نزدیکی شهر دیشموک در امتداد رودخانه کوچکی دیده می شود که به اعتبار امامزاده میر سالار علیه السلام بنام میرسالار خوانده می شوند و مطابق اعتقادات منطقه ای و برخی تومارها و اسناد موجود امامزاده میرسالار علیه السلام از اولاد و احفاد امام موسی کاظم علیه السلام است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه در پایان از فعالیت ها و زحمات هیئت امنا، مراکز افق، مبلغین و خدام بقاع متبرکه در طرح آرامش بهاری تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1161772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha