جهش تولید گشاینده درهای بسته اقتصاد است

حجت الاسلام محمد رئیسی گفت: جهش تولید گشاینده درهای بسته در اقتصاد می باشد و نظام تولید مطلوب، نظامی است که درآمد ارزی مناسبی را برای اقتصاد به ارمغان آورد و می تواند درآمد ارزی کشور را تامین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۲ فروردین ماه حجت الاسلام «محمد رئیسی» در خطبه های نماز جمعه کهنوج، گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته و سال های جاری عنوان سال را بر محور تولید قرار دادند و این امر شاید تلنگری برای دست‌اندرکاران و مسئولان دولتی باشد تا اهمیت ویژه‌ای به رونق و تقویت تولید ملی بدهند.

 
امام جمعه موقت کهنوج خاطرنشان کرد: جهش تولید گشاینده درهای بسته در اقتصاد است و نظام تولید مطلوب، نظامی می باشد که درآمد ارزی مناسبی را برای اقتصاد به ارمغان آورد و می تواند درآمد ارزی کشور را تامین کند تا کشور نیازمند درآمد ارزی ناشی از فروش نفت نباشد.
 
وی افزود: کشوری که با فروش نفت درآمد ارزی خود را تامین می کند با یک سری تحریم، دچار بحران خواهد شد اما با تولید با کیفیت که حضرت آقا آن را تولید دانش بنیان نامگذاری کردند، کشور وارد رقابت خواهد شد و محصول تولید شده با کیفیت خود را وارد بازار جهانی کرده و درآمد ارزی خود را افزایش خواهیم داد.
 
حجت الاسلام رئیسی ابراز کرد: ایران هنگامی قرن چهاردهم را شروع کرد که ریز و درشت سرنوشت آن را  استعمار دیکته می کرد و این قرن را بازوال استبداد پادشاهی و افول آمریکا به پایان رساند.
 
خطیب موقت نماز جمعه کهنوج بیان کرد: پایان قرن ۱۴ این است که ایران خواسته های خود را به استعمار جهانی تحمیل می کند مثلاً عملیات موشکی و پهپادی انصارالله یمن به تاسیسات نفتی آرامکو در جده و میزان تلفات و خسارات وارده به آن نشان می دهد که این عملیات یکی از شدیدترین و در عین حال تاثیرگذار ترین عملیات های نیروهای یمنی علیه مواضع سعودی در خاک آنها است.
 
وی اظهار کرد:  امروز جمعه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نامیده شده است که براساس سخنان امام راحل، جمهوری اسلامی هم به نوعی انسان ساز و به عنوان بهترین الگو برای همه ملت های آزادی خواه قرار دارد و این روز را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم.
 
حجت الاسلام رئیسی با بیان این مطلب که شنبه ۱۳ فروردین روز طبیعت نامگذاری شده است، عنوان کرد: این روز ملت شریف ایران برای استفاده از نعمت های خدادادی در طبیعت حضور پیدا کرده و با خانواده در کنار یکدیگر سپری می کنند.
 
امام جمعه موقت کهنوج تاکید کرد: باید به یاد داشته باشیم که طبیعت به عنوان یک سرمایه برای همه کسانی که اکنون در قید حیات هستند و همچنین متعلق به آیندگان است پس باید مواظب باشیم و با این طبیعت گرانمایه نامهربانی نکرده و ضررهای جبران ناپذیری را خدایی نکرده با آن وارد نکنیم.
 
وی در خاتمه با اشاره به نامگذاری امسال با نام تولید از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: از آنجایی که جنوب کرمان که قطب تولید محصولات کشاورزی است و قیمت محصولات کشاورزی با قیمت تمام شده آن برابری ندارد بنابراین از همه مسئولین می خواهیم هر چه سریعتر تصمیمی برای جلوگیری از ضرر کشاورزان منطقه اتخاذ کنند تا جلوی آسیب های مادی و اجتماعی که در پی خواهد داشت را بگیرند.
کد خبر 1161791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha