توسعه شبکه توزیع آب از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی آبفا اندیمشک است

مرادی با بیان اينکه توسعه شبکه توزیع آب یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی آبفا اندیمشک در سال جاری به حساب می‌آید گفت: این مجموعه در سال جاری اجرای بیش از چهار کیلومتر شبکه جدید توزیع آب را هدف‌گذاری کرده است.

«فرامرز مرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: تمام امکانات و خدمات آبفا اندیمشک در ایام نوروز برای خدمت‌رسانی و پذیرایی هر چه بهتر از زائران سرزمین نور و مسافران نوروزی، بسیج و آماده‌سازی شد.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به رفع گرفتگی شبکه فاضلاب کوی امیر افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج عملیات رفع گرفتگی شبکه فاضلاب شهر اندیمشک با تلاش کارکنان آبفا به پایان رسیده است.

 

وی اذعان کرد: توسعه شبکه توزیع آب یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی آبفا اندیمشک در سال ۱۴۰۱ به حساب می‌آید که عملیات اجرایی آن همزمان با آغاز سال نو، آغاز شده است.

 

مرادی تصریح کرد: عملیات توسعه شبکه آب مسکن مهر در خیابان رضوی ۱۳ یکی از بخش های مهم این طرح کم‌سابقه عمرانی در شهرستان اندیمشک است که با بهره‌برداری کامل از این طرح، ۱۰۰ متر شبکه جدید توزیع آب در این خیابان احداث می‌شود.

 

وی عنوان کرد: با بهره‌یرداری کامل از این طرح، انشعابات غیرمجاز خیابان ۱۳ رضوی شهر اندیمشک به صورت کامل جمع‌آوری و فشار آب در این منطقه تقویت خواهد شد.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: آبفا اندیمشک در سال جاری اجرای بیش از چهار کیلومتر شبکه جدید توزیع آب را هدف‌گذاری کرده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام است.

 

کد خبر 1161860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha