پیشرفت همه جانبه کشور با همدلی و مشارکت مردم محقق می‌شود

رضایی پور گفت: پیشرفت همه جانبه کشور، از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می‌شود،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، « عنایت رضایی‌پور» امروز ( جمعه، ۱۲ فروردین)  در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان که به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در مصلای این شهرستان برگزار شد، گفت: فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین؛ روز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی قاطع مردم ولایتمدار و انقلابی؛ لبیک به حضرت امام خمینی (ره)، پایبندی به خون پاک شهدای والامقام و اراده پولادینی است که رسماً به حاکمیت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار خاتمه داد و طومار وابستگان ذلّت پذیر را درهم پیچید تا مطلع الفجری برای ملت‌های تحت سلطه و ستم به منصه ظهور گذاشته شود و الگوی مردم سالاری دینی سرمشق آزادی خواهی شود.


فرماندار بندر آستارا افزود: دشمنان شکست خورده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، به منظور سیاه نمایی و منصرف کردن سایر ملّل از قیام علیه استعمارگران و ایجاد یأس و ناامیدی در قلوب پاک شما امّت سرافراز، از هیچ توطئه‌ای بر علیه این نظام الّهی غفلت نورزیده و همچنان به کینه ورزی‌های خود ادامه می‌دهند.

 

وی با اشاره به حضور همیشگی سربازان حضرت ولی عصر(عج) در صحنه برای آرامش و امنیت ملت تصریح کرد: سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) در سنگر مبارزه و جهاد، بی وقفه اقدامات سردمداران جنایت پیشه و بدخواهان را با هوشیاری رصد کرده و لحظه‌ای از کید آنان غفلت نخواهند ورزید.

 

رضایی پور خاطر نشان کرد: هدف نهایی همه انبیا تشکیل حکومت اسلامی بوده است و این انقلاب به فضل خداوند به ظهور حضرت ولی عصر (عج) منتهی خواهد شد.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی با گذشت بیش از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی بارها با نقشه‌های گوناگونی مانند جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و ایجاد گروه‌های تروریستی سعی در نابودی انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند اما مردم با بصیرت ایران هربار نقشه‌های آنان را خنثی کرده‌اند و به الگویی برای کشورهای آزادی خواه تبدیل شده است.

 

وی گفت: مردم ایران اسلامی با الگو گرفتن از نهضت امام حسین (ع) لحظه‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نیامده و نشان داده‌اند مانند سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از فدا کردن جان خود واهمه‌ای ندارند.

 

رضایی پور با بیان اینکه جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم بوده و پاسخ قاطع به یک خواست تاریخی است، گفت: رأی قاطع ملت، عزت و عظمت ملت ایران را احیا کرد و دو رکن مهم جمهوریت و اسلامیت را کنار هم قرار داد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه پیشرفت همه جانبه کشور، از طریق همدلی و همکاری و مشارکت مردم محقق می‌شود، افزود: ملت هوشیار و آگاه ایران همواره در مسیر استقرار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی؛ یکدل، یک صدا و همگام بوده‌اند.

 

رضایی پور  با اشاره به لزوم افزایش آگاهی و سواد رسانه ای مردم به خصوص جوانان تصریح کرد: ایجاد حس نا امیدی و سرخوردگی کلید واژه های دشمن برای هدف قرار دادن افکار پاک جوانان این مرز و بوم است و باید همه متولیان امر رسالت جهاد تبیین را با هدف رفع شبهات و نشر برکات و خدمات انقلاب اسلامی به نحو احسن انجام دهند تا مثل همیشه پیروزی متعلق به ملت و شکست برای دشمن رقم بخورد.

کد خبر 1161865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha