شورای راهبردی شهرستان جهرم راه اندازی می شود

رضایی کوچی گفت: شورای راهبردی شهرستان جهرم راه اندازی می شود تا بتوانیم با حضور نخبگان شرایط بهتری را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (جمعه ۱۲ فروردین) در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان جهرم شاهد رشد رسانه ها و افزایش اعتماد مردم به آنان هستیم که نتیجه فعالیت شبانه روزی اصحاب رسانه جهرم است.

 

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در کنار ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و … باید زیرساخت های جهرم و خفر قوی شود، افزود: قطعا یکی از زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه، حوزه حمل و نقل است که در همین راستا احداث راه اهن و توسعه فرودگاه جهرم در دستور کار به طور جدی وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه پروژه راه آهن جهرم در مسیر تهاتر‌ نفت است و این اتفاق باعث تسریع در پروژه می شود، بیان کرد: منابع توسعه باند فرودگاه بین المللی جهرم تامین شده و در چند روز آینده مناقصه آن برگزار می شود تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد پرواز هواپیماهای بزرگ‌تر از فرودگاه جهرم باشیم.

 

رضایی کوچی با تاکید بر اینکه از خردادماه پرواز نجف از جهرم برقرار می شود، گفت: درحال رایزنی در خصوص مسیر پرواز و ورودی به عراق هستیم تا هم مسیر کوتاه تر شود و هم هزینه پرواز کاهش پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه همچین از خردادماه پرواز مشهد هم به فرودگاه جهرم اضافه می شود، عنوان کرد: عمده اقتصاد شهرستان جهرم بر پایه کشاورزی است بلکه باید از مسیر سنتی خارج شویم و ورود دانش بنیان ها به حوزه کشاورزی یکی از برنامه هایی است که در راستای تحقق شعار در سطح شهرستان انجام می شود.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به اینکه همدلی و همراهی بیشتر قطعا موجب توسعه شهرستان خواهد شد و اختلافات در جلسات خصوصی مطرح شود، گفت: توسعه متوازن جهرم و خفر باید به جدی دنبال شود و در کنار شهر جهرم باید بخش ها هم توسعه پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه نگاه عدالت محور توصیه همیشگی ما به مسولان و مدیران اجرایی شهرستان بوده است، تصریح کرد: شورای راهبردی شهرستان جهرم راه اندازی می شود تا بتوانیم با حضور نخبگان شرایط بهتری را رقم بزنیم.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: شهرستان جهرم در تمام حوزه ها بسیار ظرفیت دارد و معرفی این ظرفیت در سطح شهرستان، استان و ملی نیازمند اطلاع رسانی منسجم تر و بیشتری است.

 

کد خبر 1161872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha